Obserwatorzy

KLIK

czwartek, 6 marca 2014

Sklep dressale.com - kraina bajecznych sukni

Witajcie:)

W dzisiejszym poście opowiem Wam o sklepie, na który natknęłam się podczas szukania sukni do sesji.

Jest nim sklep DRESSALE

KLIK



Dla mnie jest to prawdziwa skarbnica. 
Znajdziemy tu przepiękne suknie ślubne, balowe, na przyjęcia dla kobiet i dziewczynek.

Sklep dysponuje także różnymi akcesoriami (buty, biżuteria)

Chciałabym mieć te wszystkie cudeńka:))
 Ale najbardziej.... te:)

 KLIK







Serdecznie zapraszam na stronę sklepu:)


I przypominam o trwającym u mnie rozdaniu:)


11 komentarzy:

  1. podoba mi się ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte:) mają przepiękne rzeczy:) bardzo proszę o rewanż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super asortyment tam mają :)
    Zapraszam na małe rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tymi sukniami to różnie bywa. pięknie wyglądają na zdjęciu gorzej jak już widzimy je naocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknełam i liczę na rewanż u mnie http://testolandiazadarmo.blogspot.com/2014/03/dressale-wish-list.html#gpluscomments ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukienki mają oraz buciki :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty, obserwuję jako Moda na strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie pierwsza sukienka :)
    poklikałam i liczę na to samo :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/2014/03/wishlist-dressale-hej-dzisiaj-taki.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK