Obserwatorzy

KLIK

piątek, 20 grudnia 2013

Lakier do paznokci EVELINE Colour Show

Witajcie:)

W szale przedświątecznych porządków nie zapominajcie o pięknych paznokciach:) 

Dziś chcę Wam polecić lakier do paznokci firmy EVELINE:



Pojemność: 10ml
Cena ok.6zł


Ten lakier mnie zachwycił.

Nie jest wodnisty, nie rozlewa się, a na efekt jest zadowalający juz po nałożeniu pierwszej warstwy (ja zwykle nakładam 2 warstwy bo lubię ciemne kolory).

Utrzymuje się na paznokciach kilka dni, nie odpryskuje, dla mnie idealny:)



A co Wy o nim sądzicie?




7 komentarzy:

  1. MAM ten lakier :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery tej firmy strasznie długo schną bynajmniej ten który ja mam i mnie to strasznie denerwuje, bo niby już są suche, ale jak się cokolwiek zrobi to widać, że wcale nie jest taki suchy.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go swego czasu i całkiem fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolorek :) jeszcze nie miałam lakierów z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK