Obserwatorzy

KLIK

poniedziałek, 17 lutego 2014

Emalia UV MARIZA

Witajcie:)


W dzisiejszym poście opiszę Wam Emalię UV, który otrzymałam od firmy MARIZA





Kosmetyki Mariza można kupić już z 30% zniżką. O szczegóły proszę pytać Panią Angelikę (e-mail: angelika@klubmariza.pl lub/i nr tel:667-168-333)






Pojemność: 10ml
Cena: ok .10zł


Piszę o nim dopiero teraz, bo dopiero teraz miałam okazję go przetestować w UV

W świetle dziennym zachowuje się jak lakier bezbarwny  z fioletowym połyskiem.

Można go stosować zarówno jako samodzielny lakier, jak i na jakiś inny kolor.
Utrzymuje się na paznokciach ok. 4 dni bez  odprysków.

Ładnie się zmywa i nie jest lejący.



W UV fanstastycznie świeci -  jest idealny na dyskoteki:)

Niestety nie miałam okazji zrobić zdjęcia, ale znalazłam w sieci zdjęcie, które obrazuje jego barwę.




Miałyście go? Co o nim myślicie?

Ja go polecam:))





8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!:*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog :) tez mam ten lakier !
    http://friendssblogo.blogspot.com/2014/02/konkurs.html zapraszam do wzięcia udziału w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  3. łał faktycznie fajnie się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji go mieć a wygląda całkiem fanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko :)
    Na prawdę super efekt :)

    Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie : http://avonlubelskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK