Obserwatorzy

KLIK

czwartek, 13 lutego 2014

Lakier do paznokci miniMAX EVELINE nr 684

Witajcie:)

W dzisiejszym poście pokażę Wam jeden z trzech lakierów do paznokci, które otrzymałam w  ramach testowania od firmy EVELINE:








W tym poście opiszę nr 684:



Pojemność 5ml
Cena: ok. 5zł



Producent zapewnia, że lakier jest szybkoschnący oraz, że utrzyma się na paznokciu na 9 dni.


Bardzo się ucieszyłam, że do testów otrzymałam taki odcień, ponieważ lubię czasem mieć paznokcie w kolorze delikatnym, niemal neutralnym.

W buteleczce ma kolor bladego różu.

Konsystencja: jak dla lakieru ok, nie jest rzadki.

Pędzelek też nie dobiega od normy.

Malutki minus za pierwsze otwieranie -  trzeba się nieźle wysilić żeby go otworzyć.


Na paznokciach lakier delikatnie się błyszczy i ładnie kryje. Ja tradycyjnie daję 2 krycia.

Ładnie prezentuje się na moich obecnie krótkich paznokciach:)

U mnie utrzymał się bez szwanku 5 dni, ale nie kierujcie się mną, ponieważ moje paznokcie są narażone na pracę fizyczna no i jest wysokie ryzyko, ze lakier odpryśnie.

Nie mniej jednak serdecznie go Wam polecam i sama go kupię, jeśli mi się skończy:)

A Wy co o nim myślicie?















8 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :) bardzo lubię na codzien używać takich delikatnych ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie jego delikatnosc

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny, fajny! Jednak ja ostatnio stawiam na bardziej kolorowe pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny delikatny odcień, przypadł by mi z pewnością do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jednak wolę takie mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii lakier w kolorze czarnym. Rzeczywiście, ma ładny połysk i bardzo fajną trwałość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK