Obserwatorzy

KLIK

czwartek, 16 stycznia 2014

Biżuteria handmade by HAJZULA

Witajcie:)

Dawno nie było nic o biżuterii, więc dziś chciałabym Wam napisać o pewnej Pani, która zajmuje się tworzeniem małych cudeniek:)

Mowa tu o Pani Uli, której twórczość możecie śledzić na bieżąco na jej profilu fb:





Na jej stronkę natknęłam się przypadkiem, ale skutecznie podbiła moje serce. Pani Ula tworzy biżuterię w technice haftu sutasz oraz decoupage.

Oprócz biżuterii Pani Ula wykonuje artykuły dekoracyjne (np. pudełka, zegary itp).


Jest to osoba niezwykle kreatywna i miła:)

Poniżej macie kilka jej cudeniek (zdjęcia mojego autorstwa)


KOLCZYKI:




















ZAWIESZKI







Biżuteria jest idealna do noszenia na różne okazje, jak i do sesji:)


A teraz zobaczcie jak wygląda na modelce:)


























Serdeczenie zachęcam do polubienia FunPage Pani Uli oraz do składania zamówień:)) WARTO:)))

9 komentarzy:

  1. Prześliczna z ciebie Dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam susz :) przepiękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna... Pani Ula musi mieć nieziemską cierpliwość tworząc tak pracochłonne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) a jakie cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż! :)
    A sutasze... kiedyś i ja dzieegałam. Nie mam jednak dziurek w uszach, więc i małe pole do popisu :) Aczkolwiek... wisiorki, pierścionki... Piękne czasy! Dzisiaj pozostała mi masa sznurków i koralików do sprzedania xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK