Obserwatorzy

KLIK

piątek, 17 stycznia 2014

Przesyłka od EVELINE

Witajcie:)

Dziś listonosz przyniósł mi paczuszkę od EVELINE:)






Co się znalazło w przesyłce?

Nawilżający balsam do skóry normalnej Orchidea i Kokos
Enzymatyczny peeling odmładzający do twarzy 3 w 1
Maseczka intensywnie odmładzająca 3 w 1
Multi-Oil Essence Profesjonalny olejek do ciała  8 w 1
Luksusowa trwała szminka 3 w 1 nr 640
Luksusowa trwała szminka 3 w 1 nr 633
Lakier do paznokci MiniMax nr 820
Lakier do paznokci MiniMax nr 684
Lakier do paznokci MiniMax nr 489

Strasznie się ciesze z tej przesyłki i dziękuję firmie Eveline za możliwość przetestowania tych kosmetyków:)

Niebawem recenzje:)





14 komentarzy:

  1. Gratulacje:) lubię ich kosmetyki ale nie mam szczęścia do współpracy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przesyłka, do mnie też dzisiaj zawitała. Rewelacyjne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przesyłka lakiery świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamu do ciała jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przesyłka :)
    Ciekawia mnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki. Również otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również takową paczuszkę otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK