Obserwatorzy

KLIK

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Odżywka utwardzająca paznokcie LOVELY

Witajcie:)

Jakiś czas temu, w Rossmannie zdecydowałam się na kupno odżywki utwardzającej paznokcie firmy LOVELY.

Skusiłam się, ponieważ wiecznie mam problem z łamliwymi, słabymi paznokciami, a chciałabym je trochę zapuścić.

Koszt: ok.7zł
Pojemność: 11ml



Od producenta:

Utwardzacz do paznokci pielęgnuje słabe, rozdwajające się paznokcie, zapobiega ich łamaniu i przebarwianiu dzięki silikonowej powłoce. Zawiera m.in keratynę.


Jak stosować?

Nakładamy jedną warstwę na płytkę paznokcia lub lakier.



Ja osobiście nakładam ją na płytkę paznokcia.

Niestety producent nie zawarł informacji o częstotliwości stosowania, dlatego uznałam, że będę ja stosować co 2 dni.


Odżywka na paznokciach wygląda jak lakier bezbarwny, ładnie błyszczy, niestety góra 1,5 dnia, potem brzydko matowieje.


Jak za taką cenę jest niesamowicie wydajna. Używam jej już 3 tygodnie i praktycznie nie widać, że cokolwiek zostało użyte.

Niestety, rozczarowałam się konsystencją i buteleczką. Odżywka ma zapach lakieru do paznokci, ale jest trochę wodnista i trzeba uważać żeby jej nie zaaplikować za dużo, bo się rozleje.

Co do opakowania, nie wygląda ono jak tradycyjny lakier, bardziej jak np mały olejek do włosów, nie ma takiego wąskiego "dzióbka"

Generalnie zaczynam odczuwać, że moja płytka paznokciowa
 staje się twardsza, więc jest nadzieja, że odżywka działa:)

Spokojnie mogę jej wystawić 4/5, ale nie wiem, czy znów ją kupię.


A wy macie ją? Co o niej sądzicie?






12 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam tę odżywkę i masz rację, jest bardzo, bardzo lejąca! Niestety mnie nie przypadła do gustu i nie wzmocniła moich pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... ciekawe czy na moich sprawdziłaby się :)
    Obecnie używam z Deni Carte i nie narzekam a niebawem recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ale polecam z Nail Tek. Trochę droższa, ale naprawdę byłam zadowolona. Teraz nie używam na razie żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z eveline i chwalę sobie oraz witaminowa u mnie recenzja ale nie pamietam teraz skad

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ją w Rossmannie, dobrze wiedzieć jak działa

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie są teraz w nie najlepszej formie chyba czas pomyśleć o odżywce a ta wydaje się być odpowiednią dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam z tej serii preparat symulujący wzrost paznokcia i używam go ponad rok i jest super :D Teraz jak mi się skończy to spróbuje zachwalaną odzywkę 8w1 z Eveline ale do tej kiedyś też wrócę bo działa:D A tę co ty masz ma moja mama i jest zadowolona;) Ja swoją stosuję codziennie na płytkę paznokcia, zmywam i kładę następną ale podobno wystarczy nakładać następną dla mnie to bez sensu bo jak jedna warstwa lakieru roki skorupę to przecież druga nie będzie działać chyba bynajmniej tak myślę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czegoś takiego szukam, ponieważ strasznie łamią mi się paznokcie. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej odżywki, stosuję diamentową od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie potrzebuję na razie odżywki bo ostatnio nie maluję pazurków :) ale dobrze wiedzieć, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obecnie stosuje od oriflame :) i to i tak bardzo sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK