Obserwatorzy

KLIK

wtorek, 14 stycznia 2014

Coś o sklepie CrystalCiTY

Witajcie:)

Dziś chciałabym napisać coś na temat mojego ostatniego odkrycia, czyli sklepu CrystalCiTY:

Crystal City

FunPage

Google +

Natknęłam się na niego w sieci i przyznam, że zrobił na mnie wrażenie.

Sklep zajmuje się wyrobem i dystrybucją pięknych szklanych statuetek. Znajdziecie tutaj różne wzory na różne okazje (z boku mamy interfejs z dwoma rodzajami wyszukiwania: wg okazji oraz wg wzoru), co ułatwia poruszanie się po stronie. Każdy model opatrzony jest pięknymi zdjęciami, także z pewnością nie kupimy kota w worku:)

Dodatkowo, sklep oferuje możliwość spersonalizowanej dedykacji na statuetce.

Sklepowi CrystalCiTY można zaufać, gdyż jak wyczytałam z informacji na stronie przystąpił on 16 września 2013 do programu Rzetelna Firma.

Jak powstają statuetki?


Statuetki wykonywane są w technologii 3D. Są one grawerowane laserem wewnątrz statuetek ze szkła bezbarwnego bez naruszania ich powierzchni.



Od producenta:

Proces grawerowania 3D polega na skupieniu wiązki lasera wewnątrz obrabianej bryłki szklanej, co prowadzi do powstania w niej mikropęknięć. Rozmiar tak wykonanych „punktów” jest bardzo mały – nie przekracza 40 μm. Setki tysięcy mikropęknięć, precyzyjnie rozmieszczonych w obrębie grawerowanej statuetki pozwala na uzyskanie zdumiewającego efektu w postaci „zatopionego” w bryle zdjęcia lub trójwymiarowego przedmiotu.




W grawerowaniu 3D kryształów stosowane są trzy techniki. W zależności od rodzaju materiałów źródłowych oraz oczekiwanego efektu :

Grawerowanie zdjęcia (obrazu) 2D
Jest ono wykorzystywane przy grawerowaniu zdjęć oraz rysunków, które dokonywanie jest na jednej płaszczyźnie. 

Grawerowanie modelu 3D
Wymaga użycia trójwymiarowego modelu przygotowanego w takim programie jak 3Ds Max, Blender, Maya, itp. Obraz jest wykonywany wtedy na wszystkich trzech płaszczyznach, dzęki czemu jest on przestrzenny, nie płaski.

Grawerowanie zdjęcia 2.5D
Połączenie dwóch powyższych technik. W oparciu o pojedynczy obraz wykonywany jest przestrzenny portret 2.5D obejmujący widok w 180° danej osoby. W efekcie pierwotnie płaski obraz uzyskuje dodatkową głębię. 





Osobiście upatrzyłam sobie te statuetkę:

Bardzo chciałabym ją mieć u siebie i chętnie Wam o niej opowiem:)

Spotkałyście się już ze sklepem CrystalCiTY ?




6 komentarzy:

  1. fajna notka

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. z tą firmą się jeszcze nie spotkałam, ale z grawerowanymi statuetkami juz tak :) moja chrzestna na swoim ślubie rozdawała takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam o ich sklepie :) piękne rzeczy robią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie czekam na paczuszkę ze statuetką, zapraszam jutro na bloga, gdzie się nią pochwalę bo dostałam sms z poczty, że już paczka jedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam gdzieś o tej firmie. Statuetki są piękne. Posiadam jedną, prawdopodobnie z Egiptu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK