Obserwatorzy

KLIK

piątek, 24 stycznia 2014

Nawilżający balsam do skóry normalnej Orchidea i Kokos EVELINE

Witajcie:)


W dzisiejszym poście chciałabym opisać nawilżający balsam do skóry normalnej firmy EVELINE COSMETICS




Pojemność:


Od producenta:



Składniki:


Balsam skierowany jest do osób, które mają normalną skórę. Jego zadaniem jest nawilżenie (24h).

Formuła zawiera kwas hialuronowy, który ma za zadanie chronić skórę przed wysuszeniem oraz ją odpowiednio odżywić. 
Olej kokosowy odpowiada za regenerację oraz nawilżenie (podobnie jak masło shea), a witaminy A, F oraz E zapobiegają starzeniu się skóry.

Opakowanie posiada wygodny aplikator, który zapobiega niepotrzebnemu wylaniu się zawartości.

Tuż po nałożeniu go moja skórę otoczyła przepiękna mgiełka zapachu orchidei i kokosu. Balsam na dla mnie za to duży plus, ponieważ bardzo lubię mocne zapachy na skórze, a to połączenie szczególnie przypadło mi do gustu.

Jako, że balsam skierowany jest do skóry normalnej, moja sucha skóra potrzebuje go więcej, ale on i tak zdaje egzamin.

Świetnie się rozprowadza i szybciutko wchłania. Nie pozostawia po sobie białych śladów, a moja skóra jest odżywiona.


Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko go polecić i zachęcić Was do kupna:)

A Wy co o nim sądzicie?







13 komentarzy:

  1. jej miałam go i jest super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, bardzo dopowiadał mi zapach, świezy trochę słodkawy i nawet długo się utrzymywał na skórze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapach tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę 2 wersję i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj bardzo dobrze go znamy i uwielbiamy!!! ;)
    super blog! dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy takze do nas

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokos o jacie! Uwielbiam wszystko o zapachu kokosu :)
    Chętnie bym wypróbowała ;D
    Pozdrawiam
    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. balsamy Eveline bardzo fajnie się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chętnie kupię :) Berenika potrzebuję coś mega nawilżającego do twarzy, możesz coś polecić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie bo sama mam cere tlusta:(

      Usuń
    2. do tłustej cery vichy normaderm mi pomogło jakiś czas temu:) teraz mam odwrotny problem...

      Usuń
  9. tego nie miałam ale mam 2 inne produkty z tej serii i dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK