Obserwatorzy

KLIK

niedziela, 12 stycznia 2014

Stylizacje do sesji - klasyczna suknia ślubna

Witajcie:)

Tradycyjnie, jak co niedzielę, prezentuję Wam kolejne szmatki z mojej fotograficznej szafy.

Dziś padło na piękną, klasyczna suknię ślubną:




Wygrzebałam ją w ciucholandzie, kupiłam za śmieszne pieniądze (35zl), a żeby było śmiesznej, suknia miała metkę, a na niej cena chyba 800 funtów z tego co pamiętam:)

Suknia jest długa, w kolorze biel/ecru (coś po środku, ponieważ nie jest czysto biała). Cała jest wyszywana kryształkami, a z tyłu ma tren.

Jest przepiękna. Nadaje się zarówno do sesji, jak i do tego, żeby pójść w niej do ślubu kościelnego. Przyznam, że gdyby nie to, że mam wstręt do zamążpójścia i raczej sama ślubu nie wezmę, to w niej akurat chciałabym złożyć przysięgę wierności:)

Suknia ma krój prosty,  do bioder jest dopasowana, potem pięknie, swobodnie opada w dół, bez żadnego koła ani niepotrzebnych warstw tiulu pod spodem.

Z tyłu zapinana jest na szereg guziczków.

Jej tren doskonale sprawdza się w kadrach "statecznych" jak i "dynamicznych", co możecie ocenić poniżej:)

Jak Wam się podoba?


























9 komentarzy:

  1. Ładne sukienki, aczkolwiek ja do swojego kościelnego, co brałam teraz w 2 dzień świąt miałam sukienkę ołówkową i białe kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, tylko szkoda że nie są wieksze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ;O cudowna suknia ;) ciężko uwierzyc w jej koszt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia i suknia też ! może kiedyś zmienisz zdanie na temat ślubów :) ja miałam princeskę w lipcu i się okazało że trochę niewypałem była, ale już trudno :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK