Obserwatorzy

KLIK

niedziela, 19 stycznia 2014

Pearls are the girl's best friends!

Witajcie:)

Niedzielnym zwyczajem, pokażę Wam dziś coś, co wykorzystywałam i z pewnością jeszcze wykorzystam wielokrotnie.

Mowa tu o perłach.

Sama posiadam dwa sznury i bransoletkę, ale modelki też często przynoszą na sesję swoje perliste zasoby.

Mi osobiście perły kojarzą się z klasą, elegancja oraz kobiecością.

Korzystam z nich w sesjach retro, beauty, bielizna, czyli wszędzie tam, gdzie kobiecość emanuje:)

Perełki ładnie komponują się z czerwoną szminką, koronką, futrem lub nagością.

Poniżej prezentuję Wam kilka sesji, w których użyłam pereł

Co o nich sądzicie? Lubicie perły?


























13 komentarzy:

  1. Wspaniale się prezentują zwłaszcza na mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sesja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia... i perły też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :D Te z sesji 3 od końca są cudowne *-*
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej te zdjęcia na śniegu są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat za perłami nie przepadam, ale tu ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam perły mam nawet taki zestaw w domu naszyjnik kolczyki i bransoletka z pereł i uwielbiam go...może na następnej notce zrobię sesję z perłami hmm;) dzięki za podsunięcie pomysłu;) pozdrawiam
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK