Obserwatorzy

KLIK

czwartek, 23 stycznia 2014

Statuetka 3D CrystalCiTY

Witajcie:)

Dziś chciałabym Wam pokazać statuetkę, która mi przyszła 2 dni temu.

Otrzymałam ją w ramach współpracy ze sklepem CrystalCiTY:








Przyznam, że wyczekiwałam tej przesyłki, ale na szczęście przyszłą szybko i nie zawiodła moich oczekiwań:)

Statuetka została szczelnie zapakowana, tak, żeby się nie uszkodziła.

Ponadto, została ukryta w eleganckim, granatowym etui.

Całość doskonale nadaje się na prezent:)


Skorzystałam z możliwości personalizacji statuetki i wybrałam piękna różę, bez dedykacji.


Myślę, że statuetki ze sklepu CrystalCiTY są idealne na prezent i z pewnością ucieszą jubilatów.

Ja, osobiście jestem zachwycona tymi wyrobami i będę je polecać każdemu, kto nie ma pomysłu na prezent, lub poszukuje czegoś niecodziennego.

Zapraszam do obejrzenia mojej statuetki i zakupów w sklepie CrystalCiTY bo warto:)














7 komentarzy:

  1. szkoda, że oprócz róży nie ma na niej jakiegoś cytatu bądź sentencji, wtedy byłby to na prawdę świetny prezent ;)
    Zapraszam na nowy post i pozdrawiam www.likemywholefashion.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajemy możliwość personalizowania naszych statuetek dedykacją, ale Pani Berenika wybrała różę bez napisu. Jak widać i bez dedykacji jest piękna :)

      Usuń
  2. przepiękna
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK