Obserwatorzy

KLIK

sobota, 11 stycznia 2014

Wazelina kosmetyczna ZIAJA

Witajcie:)


Dziś chciałabym napisać słówko na temat wazeliny kosmetycznej od firmy ZIAJA



Pojemność: 30ml
Cena: ok.3zł



Od producenta:
Skutecznie zapobiega wysuszaniu skóry. Doskonale regeneruje uszkodzony naskórek. Ma działanie natłuszczające i ochronne.

Skład:



Kupiłam ją jakiś czas temu i już przy pierwszym użyciu podbiła moje serce (a raczej usta)

Jest tłusta i bardzo fajnie się rozprowadza, a po jej użyciu czuję na wargach przyjemne, delikatne mrowienie.


Wazelina jest idealna dla osób które mają problem z pękającymi, często przesuszającymi się wargami, niemal natychmiast eliminuje ten problem, a wargi stają się jedwabiście miękkie.

Opakowanie jest jest praktyczne i skutecznie może zastąpić pomadki do ust. Mogą jej stosować zarówno kobiety, jak i mężczyźni.


U mnie stała się kosmetykiem obowiązkowym:)


Oczywiście wazelinę można stosować nie tylko na usta, lecz wszędzie tam, gdzie skóra jest przesuszona (kolana, łokcie, pięty)


Ja ją Wam gorąco polecam:)


A Wy co o niej myślicie?







13 komentarzy:

  1. mam ją i jest super ! codziennie jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do ust używam carmexa, ale szały nie ma. Mam jeszcze w zapasach parę carmexów i wazelinę czekoladową. :D Nigdy nie używałam wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś i też stosowałam na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją mam ! :)
    Bardzo pomaga moim ustom ;P
    Serdecznie zapraszam na moje blogi ♥
    My life is brilliant My love is true
    Claudia's HandMade

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla moich biednych ust zimą za tą cenę będzie to dobre rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. również posiadam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie produkt jest bardzo dobry pomógł niesamowicie moim pękającym ustom i stosuje go szczególnie zimą zamiast pomadek ochronnych

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze powiedziawszy nigdy nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ją na zimę, bo ładnie nawilża usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam, że Ziaja ma wazelinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za wazeliną kosmetyczną ;p jak już to wolę wosk pszczeli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK