Obserwatorzy

KLIK

środa, 29 stycznia 2014

Płyn micelarny do demakijażu KOLASTYNA

Witajcie:)


W dzisiejszym poście opiszę coś, co kupiłam w sumie dzięki Waszym opiniom:)

Chodzi o płyn micelarny do demakijażu firmy KOLASTYNA.

Skierowany jest do osób mających cerę normalną lub mieszaną. Ja niby mam tłusta, no ale postanowiłam wypróbować.:))

Na Waszych blogach widziałam, że macie dobre zdanie o tym specyfiku, więc postanowiłam go wypróbować, tym bardziej, że był w Rossmannie na promocji za 6,90zł




Od producenta:


Składniki:



Przyznam się Wam szczerze, że kupiłam go z obawą, że moja skóra go nie zaakceptuje i pojawi mi się wysypka.


Płyn ma za zadanie dokładnie i skutecznie oczyścić skórę bez naruszenia jej naturalnej bariery ochronnej.  

Preparat zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Nie dość, że skutecznie zmywa makijaż, oczyszcza i tonizuje skórę, to jeszcze moja cera go zaakceptowała i nie mam żadnych wyprysków:)


Jestem z niego bardzo zadowolona:)

Opakowanie jest przeźroczyste, dzięki czemu możemy widzieć na bieżąco, ile kosmetyku nam jeszcze zostało. Ma zamknięcie na "klik", ale trzeba uważać, żeby nie wylać go za dużo na płatek (zdarzyło mi się to za pierwszym razem). Płyn wygląda w sumie jak woda.


Nie żałuję, że zdecydowałam się na zakup płynu, zwłaszcza, że był na promocji i myślę, że będzie on stałym bywalcem w mojej kosmetyczce:)

A Wy co o nim myślicie?










11 komentarzy:

  1. miałam go kupić, ale mąż mnie w sklepie poganiał i ostatecznie nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szukam czegoś dobrego do demakijażu, jednak większość mnie podrażna.. Niestety ja mam cerę trądzikową.. Myślisz, że u mnie się sprawdzi? Albo możesz coś polecić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze sie sprawdzi:) moja skora jest bardzo wymagajaca a jednak plyn dal rade:)

      Usuń
    2. Ja lubię płyn do demakijażu oczu z kolastyny - świetnie się sprawdza, a tez mam wrażliwą cerę:).

      Usuń
  3. jeszcze go nie miałam, ale czytałam dużo i planuję go upolować na jakiejś promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/zote-zipy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szukam teraz jakieś micela w rozsądnej cenie, wiec jak go spotkam w promocji, to pewnie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi zachęcająco jak skończę obecny, który stosuje wypróbuje tego jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. za tą cenę sama bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)

Proponujesz obserwację? Zaobserwuj pierwszy:)

KLIK

KLIK